Algemeen
Algemene vragen en antwoorden omtrent Itec, luchtzuivering en klimaat beheersing
Welke verzendwijze biedt Itec Luchtreiniging?
Wij versturen uw bestelling met GLS of Offsize Parcel. De levertermijn bedraagt ca. 2-4 werkdagen.
Is het beter om de ontvochtiger slechts een paar uur per dag aan te zetten?
Nee, laat de hygrostaat bepalen wanneer de luchtontvochtiger aan of uit moet zijn.
Wat is een hygrostaat?
Een hygrostaat is voor een luchtontvochtiger wat een thermostaat is voor centrale verwarming.
Zijn ontvochtigers duur in gebruik?
Ontvochtigers zijn over het algemeen niet heel duur in gebruik. De gemiddelde kosten liggen tussen de 3 en 4 cent per uur.
Zorgen luchtontvochtigers voor lagere temperaturen?
Nee, luchtontvochtigers zorgen niet voor een lagere temperatuur.
Zij zorgen wel voor een lager gevoelstemperatuur.
Hebben jullie ook een showroom?
Jazeker!
Bel of mail gerust om een afspraak te maken.
Wat is de ideale luchtvochtigheid?
De ideale luchtvochtigheid is sterk afhankelijk van de doeleinde. De ideale luchtvochtigheid voor een leefomgeving is tussen de 50 en 55%.
Doen jullie ook Innova installatie in België, bijv. Gent?
Voor installaties in België verwijzen wij u graag naar onze verkoper / installateur te België.
Wat is een goede fijnstofmeter prijs?
Wilt u een professionele fijnstof meter? Dan kan dit bij ons al voor de prijs van € 1.051,49 Euro. Zie ons aanbod op de site.
Voorziet de Innova 2.0 Monoblok airco ook verse lucht van buiten naar binnen?
De luchtstromen van de binnen- en buitenlucht zijn gescheiden, dus komt er geen lucht van buiten naar binnen. Lees hier welk toestel u WEL zou kunnen inzetten hiervoor.
Welke apparaten zijn te bezichtigen in de showroom?
In onze showroom kunt u de volgende merken bezichtigen: Innova, HALE 45DW, SNE, PureAirPro, AirExchange, Idealin en meer.
Kan ik langskomen in de showroom?
Ja, de showroom is op afspraak te bezoeken.
Levert u ook in het buitenland?
Ja, hiervoor worden wel andere verzendkosten berekend.
Hoe lang is de garantie op de producten?
Op alle toestellen is een garantie van minimaal 2 jaar van toepassing.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Na afronding van uw bestelling krijgt u automatisch een bestelbevestiging per mail. Deze bevat alle details van uw bestelling. Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn wordt verstuurd, ontvangt u van GLS een Track&Trace.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem contact met ons op via 0571 840 844 voor 16:00 op werkdagen.
Zijn er voor mij kosten verbonden aan een retourzending?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Wat gebeurt er na de retourzending?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, worden de goederen door de logistieke afdeling gecontroleerd.
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace?
Elke dag wordt om 17:00 de dagafsluiting gedaan.
Ik heb vorig jaar een bestelling gedaan en wil deze graag nog een keer bestellen, kan dat?
Dit kan absoluut. Stuur een email met daarin het ordernummer, dan kunnen wij uw oude bestelling makkelijk vinden en opnieuw plaatsen.
Pagina
- U lees momenteel pagina 1
- Pagina 2
- Pagina Volgende
U moet ingelogd zijn om vragen te kunnen stellen.
Categorieën: