Algemeen

Algemene vragen en antwoorden omtrent Itec, luchtzuivering en klimaat beheersing

Hoe lang is de garantie op de producten?
Op alle toestellen is een garantie van minimaal 2 jaar van toepassing.
Kan ik het product retourneren?
Ja, het is mogelijk om een product te retourneren.
Ik heb interesse in de Innova, kan ik een offerte krijgen?
Absoluut, u kunt hier een offerte aanvragen.
Wat zijn de installatiekosten van een Innova?
De kosten voor de plaatsing van een Innova kunnen verschillen. Er moeten met een aantal zaken rekening gehouden worden zoals het soort muur waar doorheen geboord moet worden en of er een sterk persoon aanwezig is die de installateur kan helpen.
Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik deze nog een keer krijgen?
Natuurlijk, stuur ons gerust een email en onze backoffice medewerker stuurt de factuur nog een keer naar u toe.
Ik heb perongeluk het verkeerde factuur-/afleveradres gegeven, kan dit aangepast worden?
Ja, dat kan soms. Geef het zo snel mogelijk door via de mail/telefoon voor 16:00 op een werkdag.
Ik heb vorig jaar een bestelling gedaan en wil deze graag nog een keer bestellen, kan dat?
Dit kan absoluut. Stuur een email met daarin het ordernummer, dan kunnen wij uw oude bestelling makkelijk vinden en opnieuw plaatsen.
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace?
Elke dag wordt om 17:00 de dagafsluiting gedaan.
Wat gebeurt er na de retourzending?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, worden de goederen door de logistieke afdeling gecontroleerd.
Zijn er voor mij kosten verbonden aan een retourzending?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem contact met ons op via 0571 840 844 voor 16:00 op werkdagen.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Na afronding van uw bestelling krijgt u automatisch een bestelbevestiging per mail. Deze bevat alle details van uw bestelling. Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn wordt verstuurd, ontvangt u van GLS een Track&Trace.
Welke verzendwijze biedt Itec Luchtreiniging?
Wij versturen uw bestelling met GLS of Offsize Parcel. De levertermijn bedraagt ca. 2-4 werkdagen.
Levert u ook in het buitenland?
Ja, hiervoor worden wel andere verzendkosten berekend.
Kan ik langskomen in de showroom?
Ja, de showroom is op afspraak te bezoeken.
Welke apparaten zijn te bezichtigen in de showroom?
In onze showroom kunt u de volgende merken bezichtigen: Innova, HALE 45DW, SNE, PureAirPro, AirExchange, Idealin en meer.
Voorziet de Innova 2.0 Monoblok airco ook verse lucht van buiten naar binnen?
De luchtstromen van de binnen- en buitenlucht zijn gescheiden, dus komt er geen lucht van buiten naar binnen. Lees hier welk toestel u WEL zou kunnen inzetten hiervoor.
Wat is een goede fijnstofmeter prijs?
Wilt u een professionele fijnstof meter? Dan kan dit bij ons al voor de prijs van € 1.051,49 Euro. Zie ons aanbod op de site.
Doen jullie ook Innova installatie in België, bijv. Gent?
Voor installaties in België verwijzen wij u graag naar onze verkoper / installateur te België.
Wat is de ideale luchtvochtigheid?
De ideale luchtvochtigheid is sterk afhankelijk van de doeleinde. De ideale luchtvochtigheid voor een leefomgeving is tussen de 50 en 55%.
Pagina
Did you find what you were looking for?