Klantenservice

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u niet tevreden bent over de bezorging van uw pakket, kunt u over de afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht via een e-mail bericht melden, stuurt u s.v.p. uw NAW gegevens en factuur/ordernummer mee zodat wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgdragen.

Wij zullen binnen 3 werkdagen per email, danwel telefonisch contact met u opnemen voor een correcte afhandeling.
Als een klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden heeft u tevens de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, meer informatie kunt u hier vinden: www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
Privacybeleid