Verzenden/bezorgen/levertijd

Directe levering uit eigen voorraad

Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren, alle producten die u op onze site vindt hebben normaal gesproken een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:15 geplaatst de volgende dag geleverd worden, u kunt aan de getoonde voorraadstatus op de pagina van het product vaststellen of het op voorraad is of dat het in bestelling is of een andere factor van toepassing is, zoals assemblage op bestelling, zoals bij bepaalde professionele producten.

Wij zijn ons er van bewust dat er leveranciers zijn waarbij de bestelling zelfs als deze 's avonds geplaatst is de volgende dag nog geleverd kan worden, dit is alleen mogelijk als er gebruik wordt gemaakt van een extern magazijn. Wij hebben ons eigen magazijn waarbij wij zelf de producten en bestellingen voor verzending gereed maken, dit stelt ons ook in staat op aanvraag kleine aanpassingen aan het product of de zending te doen en de bestelling met de grootst mogelijke zorg te behandelen. Omdat wij zeer serieus met onze producten en het thema luchtbehandeling omgaan is dit voor ons de enige optie, enige keerzijde hiervan is dat de bestelde producten bij ons dagelijks rond 16:30 - 17:30 (in de praktijk is het meestal 17:15) opgehaald worden en dat bestellingen geplaatst na 16:15 in veel gevallen de volgende dag verzonden zullen worden.

Levering op afleveradres of op PakketShop

Uw bestelling wordt via GLS verzonden, de kleine en normale pakketten via de pakket levering, de grote dozen of pallets worden via de zakelijke bezorgservices van GLS geleverd.

U ontvangt bericht als uw bestelling wordt verzonden, in deze e-mail kunt u lezen op welke dag u uw bestelling kan verwachten, via een link in dit bericht kunt u tevens een andere datum kiezen, het afleveradres wijzigen of ervoor kiezen de zending op een PakketShop af te laten leveren. Via deze link kunt u een PakketShop bij u in de buurt vinden.

Let wel; pallets of zeer grote pakketten (zoals voor de Airtek PCMH45DW) kunnen niet bij een PakketShop worden afgeleverd, na verzending van bestellingen als deze ontvangt u ook alleen een Track&Trace e-mail waarin u de zending kunt volgen, u kunt via deze e-mail dus geen wijzigingen van het afleveradres o.i.d. doorgeven. Mocht er toch een omstandigheid zijn waardoor er een wijziging in de zending noodzakelijk is kunt uiteraard wel contact met ons opnemen.

Mocht de bezorger u niet thuis treffen zal hij proberen het pakket bij de buren af te leveren, als dit lukt laat hij een bericht achter in uw brievenbus en ontvangt u een e-mail. Als het niet lukt het pakket af te leveren ontvangt u ook een bericht in uw brievenbus en een e-mail. De e-mail en het bericht in de brievenbus geven u een mogelijkheid bepalen hoe u het pakket wenst te ontvangen; 

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.

Voor vragen hierover of voor specifieke instructies betreffende de levering kunt u contact met ons opnemen.

Levering van grote producten op pallet

Producten als grote ontvochtigers, mobiele airco's en monoblock airco's kunnen niet via de pakketdienst geleverd worden. Deze worden door onszelf geleverd als de planning daartoe gelegenheid geeft of ze worden op een pallet geleverd.

Deze producten leveren wij bij voorkeur zelf af, hierbij nemen wij contact met u op om een aflevermoment en locatie af te spreken zodat de levering probleemloos kan verlopen. Hierbij kan het wel zijn dat de levertijd enkele dagen bedraagt omdat het in een ritplanning opgenomen dient te worden.

Mocht dit niet lukken of wenst u het toestel eerder te ontvangen dan dat wij een rit in uw regio kunnen plannen kan de zending op een pallet geleverd worden. Houdt u er wel rekening mee dat een pallet altijd met een vrachtwagen geleverd wordt dus dat de bestelling op een locatie geleverd moet worden die door een vrachtwagen te bereiken is en dat een 2e verzendpoging niet kosteloos is. Deze zendingen zijn wel te traceren maar opties als burenlevering of levering aan een PakketShop zijn niet mogelijk.

Verzendkosten

Alle genoemde productprijzen zijn inclusief verzendkosten, de genoemde prijzen zijn dus volledig "all-in", alleen als u kiest voor levering onder rembours rekenen bij een bijdrage van € 7,50.

Voor de levering van accessoires rekenen wij € 7,50 verzendkosten, zodat als u meerder filters of andere delen besteld één maal verzendkosten hoeft te betalen i.p.v een opslag die in iedere accessoire ingecalculeerd is.

Verzenden naar het buitenland

Voor landen die buiten ons standaard levergebied (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxembourg) liggen gelden de volgende verzendtarieven, deze bedragen zijn inclusief BTW en gelden voor zowel producten als accessoires:

 

 Finland 

€ 28,00

 Frankrijk

€ 14,00

 UK

€ 14,00

 Spanje

€ 29,00

 Denemarken

€ 9,00

 Zweden

€ 29,00

 Polen 

€ 34,00

 Italie

€ 29,00

 Tjechie

€ 34,00

 Slowakije

€ 34,00

 Hongarije

€ 34,00

 Portugal

€ 34,00

 Estland

€ 33,00

 Letland

€ 33,00

 Litouwen

€ 33,00

 Slovenië

€ 29,00

 Noorwegen

€ 74,38

 Roemenië

€ 33,00

 Zwitserland

€ 85,12