Waar vind ik informatie over levertijden, bezorgen en verzenden?

U kunt informatie vinden over levertijden, bezorgen en verzenden op onze website.

Bestel online bij Itec Luchtreiniging

  • Om een ​​bestelling te plaatsen, volg je deze stappen: selecteer het gewenste artikel
  • Selecteer een artikel en klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagen". Je winkelmandje is nu vol.
  • Voer de gewenste hoeveelheid in en druk op "Winkelwagen bijwerken" om de gewenste producthoeveelheid te wijzigen.
  • Klik vervolgens op "Verder winkelen" of "Afrekenen" Selecteer de gewenste betaalwijze
  • Op de afrekenpagina kunt u uw gegevens invullen, onder 'Opmerkingen' kunt u een afleveradres opgeven dat afwijkt van uw factuuradres.
  • Vervolgens kunt u uw gewenste betaalmethode kiezen, op de pagina "Betaalmethoden" vindt u instructies voor elke betaalmethode.
  • Als u ervoor kiest om via iDeal of creditcard te betalen, wordt u doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van MultiSafepay om de betaling te verwerken, volg hiervoor de instructies op het scherm.

Zodra uw betaling is ontvangen, wordt er een orderbevestiging per e-mail verzonden en wordt uw bestelling onmiddellijk verzonden.

Als u ervoor kiest om vooraf te betalen, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail zodra uw gegevens zijn ingevoerd en uw bestelling is verwerkt.

Indien vooruitbetaald, wordt uw bestelling verzonden na ontvangst van betaling.

Klik hier voor onze volledige collectie!

 

Voor verzending naar België rekenen wij geen extra kosten!

 

Betaalinformatie

U heeft de keuzen uit de volgende betaalmethoden:

  • Ideal
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling
  • Paypal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Veilig betalen met MultiSafepay
  • Rembours betaling

 

Verzending/Levering/Levertijd
Direct verzenden uit eigen voorraad
Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze website vindt, hebben doorgaans een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen. In feite worden de meeste bestellingen, indien voor 16.00 uur geplaatst, de volgende dag geleverd. U kunt bepalen of het op voorraad is of dat het is besteld op basis van de voorraadstatus die wordt weergegeven op de productpagina of er zijn andere factoren van toepassing, zoals assembleren op bestelling, zoals sommige speciale producten.

We weten dat sommige leveranciers de volgende dag kunnen leveren, zelfs als de bestelling 's avonds wordt geplaatst, dit is alleen mogelijk als er gebruik wordt gemaakt van een extern magazijn. We hebben een eigen magazijn waar we zelf producten en bestellingen verzendklaar maken, waardoor we ook kleine aanpassingen kunnen doen aan producten of zendingen en bestellingen met zorg kunnen verwerken. Aangezien we onze product- en luchtbehandelingsthema's zeer serieus nemen, is dit onze enige optie, het enige nadeel is dat bestellingen dagelijks bij ons worden opgehaald tussen 16:30 - 17:30 uur (eigenlijk meestal 17:15 uur) en bestellingen die na 16:00 uur worden geplaatst, worden in veel gevallen de volgende dag verzonden.

Verzenden naar verzendadres of ParcelShop
Uw bestelling wordt verzonden via GLS, kleine en reguliere pakketten worden bezorgd via Parcel en grote dozen of pallets worden bezorgd via de GLS Commercial Delivery service.

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een bericht waarin u kunt zien op welke dag u uw bestelling kunt verwachten, en met de link in dit bericht kunt u een andere datum selecteren, uw verzendadres wijzigen of ervoor kiezen om uw zending naar ParcelShop te laten verzenden. Via deze link vind je een ParcelShop bij jou in de buurt.

Let op; pallets of zeer grote pakketten (zoals de Airtek PCMH45DW) kunnen niet naar de Parcel Store worden verzonden, ook na het versturen van zo'n bestelling ontvangt u alleen een track en trace e-mail waar u de zending kunt volgen, u kunt via deze e-mail dus geen wijzigingen aanbrengen in het afleveradres etc. verleden. U kunt natuurlijk contact met ons opnemen als er een situatie is waarin u uw levering moet wijzigen.

Als de bezorger je niet thuis treft, probeert hij het pakket bij een buurman af te leveren, en als dat lukt, laat hij een bericht achter in je mailbox en ontvang je een e-mail. Ook ontvang je een bericht en een e-mail in je mailbox als het pakket niet bezorgd kan worden. Berichten in e-mails en mailboxen geven u de mogelijkheid om te bepalen hoe u uw pakket wenst te ontvangen;

Lever het pakket nogmaals af op hetzelfde afleveradres. Er is een tijdvenster van drie uur gespecificeerd voor beschikbare leverdata.
U kunt zelf naar het GLS magazijn of GLS ParcelShop gaan om het pakket zelf op te halen. Pakketten blijven in het magazijn of ParcelShop en kunnen binnen vijf dagen worden opgehaald.
Voor vragen hierover of voor specifieke instructies omtrent de bezorging kunt u contact met ons opnemen.

Verzending van grote producten (bijvoorbeeld airconditioners) op pallets
Standaard pakketbezorgers kunnen mogelijk geen zware pakketten van meer dan 25 kg aan. Daarom worden de pakketten via GLS op pallets verzonden. Maar soms kunnen vrachtwagens bepaalde straten niet passeren.

Bevindt uw afleveradres zich op een bedrijventerrein? Uw bestelling wordt dan op een pallet verzonden.

Ligt je afleveradres midden in een woonwijk? Wij verzenden uw bestelling dan in een extra groot pakket.

Offsize Parcel beschikt over bestelwagens om uw pakketten veilig te vervoeren. Hierdoor kunnen ze je bestelling overal bezorgen. Heb je de bestelling voor 15:30 uur geplaatst? Je bestelling wordt dan de volgende dag bij ons opgehaald. U ontvangt van ons tracking en geschatte leverdatum.

Indien wij een mogelijkheid zien om uw bestelling persoonlijk (en dus niet via een externe vervoerder) af te leveren, zullen wij deze zelf bezorgen, in dat geval nemen wij telefonisch contact met u op om de levertijden te bespreken.

Verzendkosten
Alle genoemde productprijzen zijn inclusief verzendkosten, daarom zijn de genoemde prijzen strikt "all inclusive" prijzen, alleen indien u kiest voor betalen bij aflevering rekenen wij 12,50 euro.

Voor de levering van accessoires rekenen we een verzendkosten van 7,50 EUR, dus als u meer dan één filter of andere onderdelen bestelt, moet u eenmalig de verzendkosten betalen in plaats van de toeslag die bij elk accessoire is inbegrepen.

Verzending is gratis binnen Nederland, België en Luxemburg op alle bestellingen van producten en/of accessoires boven de EUR 75,00 (BTW inbegrepen), wij verzenden ook gratis naar Duitsland en Oostenrijk.

Voor bestellingen onder de EUR 75,00 rekenen wij EUR 7,50 (EUR 6,20 excl. btw) verzendkosten.

Verzending naar het buitenland (pakket)
Voor landen buiten ons standaard bezorggebied (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg) gelden de volgende verzendkosten, deze bedragen zijn inclusief BTW en gelden voor producten en accessoires:

Finland € 28,00
Frankrijk € 14,00
VK € 14,00
Spanje € 29,00
Denemarken € 9,00
Zweden € 29,00
Polen € 34,00
Italië € 29,00
Tsjechisch € 34,00
Slowakije € 34,00
Hongarije € 34,00
Portugal € 34,00
Estland € 33,00
Letland € 33,00
Litouwen € 33,00
Slovenië € 29,00
Noorwegen € 74,38
Roemenië € 33,00
Zwitserland € 85,12